14-03-11, M Å N D A G

Nu är det fyra dagar kvar på VFUn. Och jag kommer nog på riktigt att längta tillbaka! Men det känns jävligt gött att jag faktiskt kommer längta tillbaka! Men det ändrar inte mitt beslut angående att hoppa av! Pratade med en tjej från min förra klass som hoppade av efter sista LAU-kursen, och det visade sig att man bara behöver skicka iväg en blankett om att man lämnar utbildningen. Väldigt skönt måste jag säga. Då slipper man leta upp massa människor som man ska prata med och så vidare.

Idag trotsar jag vintern! Trots det kalla, grå och disiga vädret idag så blir det sneakers och skinnjacka! Tänker inte ta på mig någon vinterjacka för det är mitten på mars så nu är det vår! Vissa tycker att jag är sen i att trotsa vintern, men jag är så otroligt frusen av mig, så en veckas trotsande nu lär göra mig sjuk. Men våren ska komma nu!


Kommentarer
Postat av: Jo

Finfin bild & fint hår :)

2011-11-23 @ 23:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0