13-03-11, S Ö N D A G

Söndag idag, måndag imorgon, VFU imorgon - och jag har ingen ångest inför det! Fatta vad bra! Första VFUn som jag inte har ångest för. Wiiiiiiie ! :D Helt underbart. Även om jag inte kommer fortsätta med utbildningen så känns det ändå viktigt att vara på en skola som man faktiskt trivs på, och för henne jag är med är det ju ännu viktigare! Men detta känns bra!

Håller på att omformatera min stationära dator nu, den har krånglat lite det senaste så vi får hoppas på att den vill fungera nu. Min älskade dator!

Lite vårstädning på rummet är i full gång. Ska plocka fram lite vårskor, lägga undan de tjockaste tröjorna, ja ni vet. Förbereda mig för våren. För nu jävlar ska den komma!! Måste (eller snarare vill) köpa lite nya vårskor, fler sneakers, tygskor, lite ballerina, sandaletter... älskar våren och sommaren när man kan ha lätta och färgglada skor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0