12-03-11, L Ö R D A G

Ett dygn tog det att hålla sig borta. Jag känner mig lite bättre, men det är långt ifrån bra. Dock är det inte så jobbigt att jag inte kan skriva.

Igår blev det en mysig och romantisk middag på Resturang Bamboo tillsammans med min älskade. Det var verkligen underbart och jag vill verkligen tillbringa all tid tillsammans med honom innan han åker tillbaka. Men det finns fler han umgås med och jag kommer ju få träffa honom nästan snart igen i alla fall. Det kom lite tårar förut idag när jag började tänka på att det kommer ta 5 timmar att komma till honom igen. Men han behöver få jobba och ha någonting att göra på dagarna.

Nu ikväll blev det en mysig kväll med pizza, chips och - trot' eller ej, men det blev melodifestivalen. Brukar aldrig se på det men ikväll blev det av. Och jag hade rätt - det skulle stå mellan Eric Saade och Danny. Men Eric var väl snäppet bättre antar jag. Har inga egna åsikter angående det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0