10-03-11, T O R S D A G

Nej, det har inte blivt mycket den här veckan och det har haft sina anledningar.

För det första så har jag varit helt slut när jag kommit hem nu under VFUn. Det är fortfarande mycket nya intryck och grejer så hjärnan hänger inte riktigt med.

Dessutom har jag varit hemma hos min svärmor tillsammans med D. På söndag åker han tillbaka till Västervik och under de närmaste tre månaderna kommer vi inte kunna träffas speciellt ofta, både för att han faktiskt är på andra sidan Sverige, men också för att det jobb han nu har kräver en del tid. Så jag har prioriterat de få vakna timmarna få eftermiddagen/kvällen på honom.

Ikväll funderar jag på att dra till kyrkan en sväng. Borde läsa Från fabler till manga men huvudet är rena gröten och jag är döhungrig så det får bli morgondagens eller söndagens problem. Nu ska jag äta min pizza! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0