07-03-11, M Å N D A G

Vilken dag! Jag är riktigt glad när jag kommer hem - från VFUn! Kan ni tänka er det, jag är glad när jag kommer hem från min VFU-plats. Har det någonsin hänt? Detta känns otroligt bra och med en gång fick vi ta del av planeringen. Vi disskuterade boksamtalen vi ska ha (det är vfu-uppgiften) och kom fram till att vi ska ha fyra boksamtal var. Personligen tycker jag det är toppen! Blir inte första bra kan man fundera över varför och förbättra. Eller om man bara vill ändra så kan man kolla vad som funkar bäst. Detta känns verkligen bra! Och det bästa är att vi är lediga på fredag. Ingenting mig emot - alls! Kanske jag kan få övningskört lite!

Nu ska jag plocka lite på mitt rum. Det kan man lugnt säga att det behövs! Ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig, förjävligt alltså. Sedan blir det att läsa lite texter som kan passa till boksamtalen. Är verkligen grymt taggad nu! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0