Silica

Jag har inte berättat det tidigare tror jag, men jag har i alla fall alltid tappat mycket hår. Då kanske ni tänker "Ja, men alla tappar hår". Jo visst, men jag tappar mer än vad man "bör" vilket har lett till att jag vissa perioder varken haft ögonfransar eller ögonbryn, och jag gick ofta med kala fläckar på huvudet när jag var liten. Trots detta har jag alltid haft tjockt hår, väldigt tjockt hår. Tills för ungefär tre år sedan. Då kände jag hur håret bara blev tunnare och tunnare och nu har jag inte ens hälften så tjockt hår som innan. Jag började med kosttillskottet Silica som är för hud, hår och naglar, vilket fungerade bra, men när burken tog slut blev det aldrig att jag köpte en ny. Tills idag!

Idag fick jag tummen ur att köpa en burk. 165 tabletter med dosering två tabletter två gånger om dagen. Vilket jag räknade ut håller i lite drygt en månad. Så när jag hållt på med dessa ett tag kommer jag skriva en liten recention kan man nog säga. Hoppas det funkar på alla tre områdena för mig! Wish me luck! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0