Min presenter

Bättre sent än aldrig. Lovade Sofie att lägga upp bilder på allt jag fått i födelsedagspresent, men jag ville få allt innan jag la upp det. Dock är det en sak som jag inte fått i alla fall. Men det är förhoppningsvis på väg på posten snart!

Från mamma och pappa:
Ett durkslag, två rivjärn, vitlökspress, pizzaslizer
måttskedar, potatiskskalare & en köksmaskin som
förhoppningsvis är på väg på posten.


Av vännerna:
Kakbok från Lollo
Muggar och halsband från Fiia och Jerry
Mini vodka från Tilda och Helena
Presentkort på Åhléns från Josefine och Martin


Från släkten:
Gjutjärnspanna från Faster med familj
Ett kort med pengar av Farmor och Farfar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0