Jisses!

Vilken dag! Den har varit oerhört lång verkligen. Fick idag på en av körlektionerna träna på hård inbromsning på hög hastighet.... hjälp! Jag tycker det är så läskigt! Höga hastigheter över lag tycker jag är otäckt, men det blev inte bättre av att bromsa hårt... och detta ska jag kunna på torsdag. :O

Efter körskolan var jag på mediamarkt och kollade på den telefonen jag vill ha. Och jag kommer att köpa den! Så är det bara - men jag ska vänta tills efter körkortet och när jag börjat jobba. Den var bekväm att hålla i, fantastisk att skriva med, den har de två funktioner jag är så himla nyfiken på - touch och tangentbord! Det kan inte bli bättre! Dessutom känner jag mig själv så pass väl att jag, när jag har körkort, inte kommer kunna låta bli att smsa när jag kör då jag kan hantera sms med en hand. Men har jag då en telefon med tangentbord (som jag ska använda järnet) så måste jag använda båda händerna för att skriva. Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0