Fart....

Usch vad jag inte tycker om höga hastigheter, varken när jag har kontroll äver bilen eller när jag sitter i passagerarsätet. Fick köra på motorvägen för första gången idag. "Till och med en schimpans kan köra på motorväg" säger han jag kör med ofta. Jag tycker inte om att köra på motorvägar! I alla fall inte när jag inte vet vart jag ska eller hur jag ska köra för att komma till ett ställe, men jag får lära mig hur avfarterna är runt Kungälv och bört mor Hisingen så ska det nog gå bra. Det är typ på körlektionerna och uppkörningen som jag måste hålla den hastigheten som anges. När jag har körkort gör det inte jätte, jätte, jättemycket om jag kör i 100 km/h istället för 110, eller 110 km/h istället för 120. Och ju mer jag kör desto vanare kommer jag bli att köra fort.

Nu ska jag plugga teori med min syster, wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Sassäh

sv: åh tackar! nu blir jag extra glad!! :):) jag hoppas att min blogg fortfarande kommer vara intressant för dig i fortsättningen ^^ kram

2011-06-28 @ 19:57:56
URL: http://nojjz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0