En tanke slog mig

Jag tror jag ska vänta med att köpa mig en ny telefon. Visst, jag vill verkligen ha den här HTC desire Z, men jag har inte pengar till det. Jag kommer att spendera minst 2200 kr till på körkortet, kommer gå över 10 000 kr, men jag känner att det är helt okej. Det är ett måste, ska jag klara uppkörningen så behöver jag fler körlektioner än vad jag haft tidigare för jag får inte köra så mycket som jag behöver här hemma. Och även efter att jag jobbat så måste jag spara pengarna till lägenheten jag och Daniel ska flytta till, om inte annat så måste jag spara så han inte behöver betala för allt tills jag får fast jobb eller timanställning om så behövs.

Så jag ska vänta med att köpa ny telefon ett tag för att se hur jag ska göra senare. Kanske ändrar jag mig och säljer den jag har nu och köper den andra i alla fall, men jag får se hur det blir...

Kommentarer
Postat av: Josefine

Kan rekommendera Samsung Galaxy S. BÄSTA!

2011-06-29 @ 20:56:25
URL: http://josfinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0