30-06-11, T O R S D A G

Tack och lov för solskydsfaktor - jag måste bli bättre på att använda det. Jag bad Lillasyster att smörja in tatueringen igår innan vi åkte och badade, hon fick lite mycket och kletade ut det lite hejvilt vilket resulterade i en rygg som just nu ser lite värre ut än det här:



My tattoo is shining! Haha, det var lite fail faktiskt, så det får bli en dag i skuggan och inomhus idag, brände mig ganska ordentligt faktist. Inte tusan måste man åka till havet för att bränna sig inte. Hehe, men till havet vill jag snart! Bestämde mig för att fira mitt körkort med att åka till havet, har lovat min Lillasyster att hon ska få åka med, Daniel ska med så är det någon mer som vill med så säg till, så säger jag till när vi åker. ;) Blir vi många så får jag fjäska med Daniel så vi åker i två bilar. ^^, Dags att plugga teori!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0