29-06-11, O N S D A G

Glömde skriva det igår, men jag börjar jobba på måndag! Det är lite blandat med hur jag tycker om det. Självklart ska det bli kul att börja jobba, träffa alla goa gubbar från förra sommaren, tjäna lite pengar, få någonting konkret att göra... ja ni vet. Men det kommer ta tid från körandet. Visserligen kommer jag ha två dubbellektioner nästa vecka och jag ska verkligen verkligen verkligen försöka köra med pappa när vi är hemma, men ändå. Det kommer inte kunna bli speciellt mycket körande, tyvärr.

Men som sagt - det ska bli kul att börja igen!

Idag kommer dagen att bestå av bad. Bad och teoriplugg. Ska åka ivägg med Lillasyster och några av hennes kompisar och åka och bada, men jag kan inte ha en helt slapp dag, så teoriboken följer med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0