28-06-11, T I S D A G

Det har varit så otroligt fint väder och jag har inte varit hemma i helgen så bloggen har inet prioriterats speciellt högt. Och som jag nämnt tidigare så kommer den inte det förrän jag har mit brumbrum-kort. Hehe. Tänkter inte berätta när det blir, för då kommer jag behöva skriva samma dag att jag inte klarat det om jag inte gör det. Men jag kan säga att jag ska ha kortet innan sommaren är slut! :)

Nu ska jag snart bege mig till körskolan igen, har en körlektion 14:30, en dubbel så det kommer vara lagom mycket trafik... yeahy. Funderar på om jag på vägen hem ska ta grön express in till stan och sedan lilan hem för risken är att jag precis missar 401 när jag är klar. Men vi får se. :)

Kommentarer
Postat av: Sassäh

Hallojs på dig! ^^ Du har en fin blogg, och om du känner för det så besök gärna min blogg?! [a] Du kan även gilla min blogg på facebook och/eller följa den via bloglovin. Hoppas att du får en underbar dag! :) kram!

2011-06-28 @ 12:08:28
URL: http://nojjz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0