25-06-11, L Ö R D A G

Gårkvällen blev lugn, inte riktigt som tänkt, men lugn. Ingen baksmälla, jag känner mig inte sliten eller trött vilket känna jättebra!

Har precis käkat lunch, kycklingwook. Mamma och pappa har köpt en stekplatta till grillen så det blev lite liknande på det sättet de kör med på bamboo för er som varit där och ätit. Gud så gott det är! Längtar tills jag åker dit och äter igen. Men innan dess blir det hamburgare på Oscars!

När Daniel klarade sitt teoriprov bjöd jag honom på Oscars, och nu kom vi på den strålande idén att vi skulle göra samma sak när jag klarat det (fast att han bjuder så förstås). Så vem vet - snart kanske det blir en ost- och baconburgare på oscars! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0