24-06-11, M I D S O M M A R A F T O N

Igår var jag så otroligt trött och slut i kroppen att jag inte orkade blogga. Jag kunde inte ens komma på vad sjutton jag skulle skriva. Men nu är jag på hugget igen!

Halkan igår var askul! Precis som så många andra säger, visst jag måste erkänna att jag tyckte det var läskigt, men det var roligt läskigt! Dock blev man ju väldigt skrämd av bilderna de visade och så, men jag kommer göra allt i min makt för att inte sluta som en av dem! :P

Midsommarafton ja... Big surpsise att det är dåligt väder! Fast de senaste åren när jag firat midsommar har det faktriskt varit bra väder, förra året var det kanonväder verkligen! Så de där om att det alltid regnar på midsommar är ju som det är... :P Hehe. Det bär av till Tilda ikväll, eventuellt med lite grill, det kommer bli jordgubbar, glass och dricka. Bara för att ha det lite gött liksom! Har redan börjat fixa håret lite (tönt tänker säkerligen många av er), har försökt mig på den här uppsättningen tidigare, men har inte fått till det så jag tänkte att jag gör grunden nu så får jag göra klart det sen när det börjar närma sig. :)

Kommentarer
Postat av: Miranda

Kul sida! Det märks att du gillar att blogga!

2011-07-12 @ 16:16:50
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0