21-06-11, T I S D A G

Svar till Natalie - it's all about attitude: Tack så mycket! Vad glad jag blev! Kan tyvärr inte säga någonting om din blogg för jag kommer inte in på den av någon anledning. Men din kommentar värmde! :)
Dag två på andra veckan, det är två veckor sedan tentan och cirka en vecka tills resultatet kommer. Lyckades somna trots att jag låg och grubblade på det i natt. Jag är verkligen jättenervös inför det resultatet, och det värsta är att jag kan inte göra annat än att vänta.

I eftermiddag ska jag träffa lilla Emma. Det var så otroligt längesedan vi träffades och hon (liksom den andra Emma :P) kunde inte komma när jag firades så idag blir det fika med ena Emma och snart får det bli det med andra Emma! :) Men nu ska jag borsta tänderna och bege mig till bussen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0