13-06-11, M Å N D A G

Jag är ingen hopplöst fall trots allt! :D Ni kanske tycker jag är löjlig när jag säger så, men grejen är den att när jag kört med pappa och sagt att det gått bra vickar han lite på huvudet och säger "Så det tycker du". Jag har alltså inte vetet hur jag legat till med körningen. Men jag fick konstaterat idag att det gått bra! :D Känns toppen!

Ska blir så skönt när jag har kortet, jag har ju 19 körlektioner under de här två veckorna och det är ett litet (för långt) mellanrum mellan kursen och uppkörningen, så under uppkörningsveckan får det bli en lektion för att kolla så det faktiskt sitter.

Och imorgon fyller jag år! Jäklar vad tiden gått fort, med det ska bli gött. Få massa saker. ;) Ska få en köksmaskin av mamma och pappa (de kollade med mig om jag ville ha en sådan innan de beställde den) så har jag köpt ett bestickset med 72 delar (tårtspade, soppskopa m.m. ingår) för ynka 700 kr! Kan ni tänka er det?! Har kollat på Lagerhaus där ett ett set med 16 delar (bara gafflar, knivar och skedar) kostar 300 spänn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0