12-06-11, S Ö N D A G

Imorgon börjar jag med intensivkursen. Är lite nervös faktiskt. Men det ska bli skönt att få börjat, hoppas hoppas hoppas verkligen att jag klarar kortet snabbt och att jag inte är ett helt hopplöst fall när det gäller körning (känns änna så när mamma inte vågar åka med mig och pappa suckar lite väl ofta). Men jag jag får lita på Daniel när han säger att han vet att jag kommer klara det - han har inte haft fel under det ett och ett halvt året vi varit tillsammans i alla fall.

Fick fakturorna för teorin och uppkörningen, så det ska jag betala så snart som möjligt. Orkar inte med pengar just nu, det måste göras, men jag orkar inte med det. Det är lite över en månad kvar tills uppkörningen är så det är rena lungan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0