11-06-11, L Ö R D A G

Kunde inte sova i natt... så klart. Men jag sov tack och lov inte bort hela dagen idag i alla fall. Ska kolla med pappa om han orkar övningsköra lite med mig. Men vi får se om han orkar och har tid...

Ikväll blir det till att dra hem till älskade Tilda som fyllde år i onsdags! Hela 20 år, tiden går fort. Det var inte alls längesedan vi träffades första gången liksom. Och jag kan knappt bärja mig tills att jag fyller.

I år firas jag dessutom tre gånger. (a) Först på tisdag tillsammans med familjen, lite grillat lamm och gott, sedan på fredag med vännerna, vi får se hur många det blir som kommer, och sedan på lördag då släkten kommer hit. Ska bli massa massa kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0