10-06-11, F R E D A G

Jag har varit i ledighetskoma de senaste två dagarna. Och ska jag vara helt ärlig tycker jag att jag är värd det. :) Det har varit lite fiske, kel med katterna, kel med min älskade, god mat, mycket sovande... ja - så det ska vara när man är ledig. Men nu är jag tillbaka på jorden igen. Har idag klickat hem lösnaglar. Trodde inte jag skulle köpa det igen, men jag har inte pengar att gå till ngåon och få mina naglar gjorda och så som de ser ut nu vill jag inte att de ska se ut när jag ska firas. Köpte även ett vårdande lim så de inte ska förstöras helt och hållet.

Behöver städa på rummet, det är inte jättestökigt, men eftersom jag inte varit här sedan i... söndags(?) så behövs det dammas och lite så. Så ska jag eventuellt träffa Josefine ikväll. Det är inte säkert, men hon kommer kanske hit ikväll en stund. Hoppas på det! :)

Har bestämt mig för två saker de här dagarna. Inte jätteviktiga saker, men jag har bestämt mig!

För det första ska jag börja se på Gilmore Girls. Såg ett par avsnitt i veckan och blev nyfiken hur de nya karaktärerna kommer in i serien.

För det andra ska jag börja se på Merlin. Såg ett avsnitt igår, och det verkade faktiskt lite kul. Hehe, men dessa två ska jag börja se på senare. Jag är fortfarande på Grey's vilket jag ska se klart på. Om det blir Gilmore Girls eller Merlin som jag ser på först, det återstår att se! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0