06-06-11, M Å N D A G

Om 24 timmar kommer jag med stor säkerhet sitta och skriva tenta. Jag hoppas jag både sitter kvar och att jag inte gör det. Sitta och skriva och tänka i 3 timmar... hjälp. Men det kommer gå bra. Jag vill verkligen tro att det kommer att gå bra. Hoppas och ber att det kommer gå bra!

Lillasyster är i Helsingborg med föräldrarna och spelar beatchhandboll. Ja, ni läste rätt. Handboll på stranden. Vet inte alls hur det går till, hade väldigt gärna varit med och tittat, men jag måste plugga idag. Vet inte hur det ska gå till, men jag måste! Jag hoppas på att jag kommer bort till Daniel idag så han kan hjälpa mig plugga. Men jag kan inte ta någonting för givet så jag måste försöka själv med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0