Semester

Varför sitta vid datorn/surfplattan(/vad det nu än är man har och är inne på nätet med) under semestern? Nu menar jag inte den vanliga ledigheten utan då man åker någonstans för att komma iväg. Det är en bloggare jag följer som nyligen åkte utomlands, tror hon åkte igår och har redan uppdaterat bloggen tio gånger. Hur mycket jag än tycker om att skriva så skulle jag inte välja att blogga när jag åker utomlands. No, no! Kanske skulle jag ha en "loggbok" som jag skriver för hand bara för att ha lite att gå efter när man kommer hem (då jag vet hur jobbigt det kan vara att återberätta allt man gjort) men nej, jag skulle aldrig blogga under de dagar jag så småning om kommer att spendera i Italien, Grekland, Thailand och ja... under tiden jag är ute och reser.

(Undantag hade ju varit om jag till exempel skulle bli au pair eller volontär eller liknande under en längre tid)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sen så är de ju så att många tjänar pengar på att blogga och självklart vill extra många läsa om sånt som resor och se hur de är i olika länder och sånt. från en blogg kan man inte bara ta semester... inte om man verkligen tjänar på de för då förllorar man så måga läsare.

2011-07-21 @ 13:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0