Naglar

Nu har jag börjat på det här inlägget för tredje gången! Kollar på Merlin på den stationära och sitter på bloggen och facebook på den bärbara men kom hela tiden åt krysset så jag bytte.

Vad jag i detta inlägg ska skriva om handlar om naglar. Obviosly... det är vad inlägget heter. Jag har den senaste tiden blivit allt mer intresserad av nageldesign. Började följa en blogg, Fröken Nål, och hon är superduktig på nageldesign, lätt en av mina favoriter nu!

Ska nog försöka lära mig lite mer sådant själv. Jag har inte speciellt långa naglar, men funderar på om jag ska börja lära mig pilla med tippar, så jag kan ha lite längre naglar och göra lite med dem. I alla fall tills mina egna naglar blivit längre och starkare.

Har under större delen av mitt liv bitit på naglarna. Jätteäckligt och inte alls bra, men detta har lett till att mina naglar är sköra och tunna. Och som det sett ut den senaste månaden har tyvärr inte Sally Hansens Diamond Strength hjälpt så mycket. Har haft en kass nagelperiod. Men det stoppar mig inte från att måla dem fint ändå, så här ser de ut nu.

Får inte till någon bra bild på alla naglar, alla är röda förutom
tumnageln som syns här. Och ni ser ju hur korta naglarna är.
Just dess beror på jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0