GISSA VAD JAG FÅTT?!

Just nu är Anna väldigt glad! För nu har hon fått hela sin 20-årspresent av mamma och pappa! Tihihi!

Kommer ni ihåg att jag berättat om att jag skulle få en köksassistent - idag kom den! :D Eventuellt kom mitt bestickset med, men jag vet inte om det är det som är i paketet som är i köket eller om det är någonting annat. Anledningen till att jag inte vet är för att jag kan inte med att öppnaom det inte skulle vara det (står ändå adresserat till pappa) och ingen är hemma just nu. Men här kommer en bild på min nya pärla! Det kom även med en del andra grejer till det, som körrkvarn och mixer till, men jag orkade inte ta bild på det nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0