26-07-11, T I S D A G

Jag fick en kommentar angående min hand igår som löd "Vad fan har du gjort? xD". Tänkte svara på det nu - jag vek pappkartonger hela dagen igår, och ingåg snabbt att jag skulle skära sönder mina fingrar om jag inte tejpade dem - så det gjorde jag. Det sutade bara med fyra paper cuts på fingrarna och en på armen (som jag inte tejpade).

Sov hos min kära pojkvän inatt och han var en ängel som gick upp långt innan tuppen för att köra mig till bussen. Älskar dig ännu mer för det Daniel! Och jag lyckades somna på bussen till jobbet... lite jobbigt var det dock när jag vaknade av mina egna snarkningar då bussen stod still - piiinsamt. :P Haha!

Jag är heeeelt slut! Men jag måste övningsköra lite idag. Nej, jag har inte fått mitt körkort än. Har en dryg månad på mig att få det och jag hoppas verkligen verkligen jag tar det! Pallar inte med teorin igen. :O

Kommentarer
Postat av: Anonym

Här du haft någon uppkörning än? :) lycka till iallafall.. vore synd o göra om teorin:(

2011-07-26 @ 18:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0