21-07-11, T O R S D A G

Svar till Anonym: Roligt att folk vågar stå för vad de tycker och så... Men för att svara på kommentaren. Nej det är klart, tjänar man pengar på den så är det ju en sak, men detta är en tjej som jag vet inte tjänar pengar på den.
Hemma! Har varit hemma ett tag nu, men datorn var upptagen när jag kom hem så jag kunde itne blogga. ;) Fick sluta mycket tidigare idag, det finns itne så mycket kvar på jobbet jag kan göra helt själv. Det som är kvar nu är saker som chefen måste förbereda lite och förklara och så vidare, så jag fick komma hem tidigare till långhelgen istället.

Idag fyller lillasyster år, så det blir göttemat och tårta. Smakade på lite smet och grejer förut - den är jätteäcklig så det är bäst att jag äter den själv. ;) Haha! Skämt och sido, den var jättegod och jag ser fram emot att äta den sen. :P Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0