19-07-11, T I S D A G

Svar till Smsa låna: Tack så mycket! Kul att du gillar bloggen. :)

Imorse när jag vaknade tänkte jag glatt "Åh, jag kommer få sova ordentligt i helgen så jag kan lika väl hoppa upp ur sängen nu". Väl uppe ur sängen kommer jag på att vi ska till farmor och farfar tidigt på lördag och jag ska köra, så något sova blir det inte... Men det gör ingenting, det var en kort dag och jag lyskades somna på bussen till och från jobbet i alla fall. Vilket slutade med att jag vaknade mer än halvvägs till Daniel. Ingenting mig emot!

Var och övningskörde igår. Det går bara bättre och bättre. Vill få uppkörningen avklarad typ exakt just nu!! :P Men det kommer. Vi var även och handlade igår vilket gjorde att jag hittade en toppenbok på Netto. Nämligen 1001 cocktails. Den kommer användas väl så snart jag får pengar och tillfälle för det. Massa urläckra drinkar i som jag bara måste testa! Allt från en vanlig Martini till någonting jag inte ens kommer ihåg namnet på. Tihihi ^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0