16-07-11, L Ö R D A G

Jag har varit så himla trött de senaste dagarna och har inte gjort speciellt mycket alls så då har bloggen blivit lidande.

Men idag har det i alla fall varit släktkalas för lillebror och lillasyster. På grund av hur tätt vi fyller år slås alltid min och pappas firande och lillerbrors och lillasysters firande ihop. Det har sina för och nackdelar.

Nästa helg ska vi hem till farmor och farfar. Lillasyster ska fira sig med sina vänner och vill inte ha folk här. Så jag, mamma, pappa och Daniel ska dit. Vet inte hur lillebror ska göra, men eftersom han inte blir själv där uppe med pappa så hakar han nog på han med. Så då ska jag köra dit upp! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0