05-07-11, T I S D A G

Har precis klämt i mig en hamburgare, det behövdes verkligen! Men jag har inte kunnat äta ordentligt sedan jag kom hem tyvärr. Hade så otroligt ont i magen att jag bara vill vika mig dubbel och skrika. Undra varför? Jag har fortfarande ont, men det är bättre nu, hoppas att det bara var mat som saknades.

Dagens arbete gick ut på att sortera papper, fakturor skulle sorteras leverantör från leverantör, sedan skulle samma fakturor sorteras efter något annat nummer som bossen skrivit på dem. Kommer dock inte ihåg vad han kallade det. Hehe.

Ska hoppa in i duschen nu hade jag tänkt. Är så himla skitig under naglarna och det blir bara rent när jag duschar. Jobbigt! Men sedan blir det sängen. Det var riktigt skönt att få sovit inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0