Vilken dag

Det har inte varit en jättebra dag idag. Men jag har försökt att hålla skenet uppe, och det funkade tills jag kom hem. Pratade en del med mamma, så det kändes bättre efter det. Det har varit en del mellan henne och mig, eller från min sida men har inte kunnat med att säga någonting om det. Men nu hoppas jag att det blir bättre. Hon ska prata med sin psykolog imorgon så jag ska antagligen börja och träffa henne. Kanske blir det bättre både med min psyke och min sömn då.

Klickade hem ett par koftor från Nelly här om dagen, första gången jag bestämmer någonting från internet så. Är så himla nojig över storlekarna även om det finns storlektguidar. Så imorgon eller på onsdag får jag dessa. Hoppas verkligen att de passar! Jag menar - två stickade koftor för 100 spänn tackar jag inte nej till! Passar på när det finns fina grejer på rea med tanke på att jag är student. ;)

Strax blir det duschtajm. Sedan ska jag fixa lunch till imorgon. Vi har lasange hemma... men det är ju köttfärs. . . inte min starka sida så att säga. Får göra kycklinglasange någon dag igen, gärna när inte Lillebror är hemma (vad hemsk jag låter men) så man kan ha grönsaker i med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0