Vad har jag gjort för fel?

Jag fattar inte? Den här VFU-platsen är helt efterbliven den med! Tre lektioner idag. Två av dem var det en elev på. En lite stackars elev! Visst jag vet att vissa av mina gamla lärare var efterblivna. Men jag trodde det var för att jag hade otur, men de här två stackars eleverna (Var olika på de två sista lektionerna) var tvungna att sitta och skriva medan vi satt och skulle stirra på vad de gjorde. Jag vet själv att jag hade fått panik om någon satt som en hök på mig medan jag håller på att skriva men nej nej, vi skulle sitta och glo på dem. Stackars, stackars elever!

Och svaret vi fått från vår samodnare var "ska prata med min kontakt på skolan, återkommer". Tack för den! Vi har en dag kvar den här gången men nästa VFU då? Vi kommer inte kunna ha någon riktig lektion för eleverna kommer och går som de vill, har man tur är det som sagt en elev på lektionen. Wiie... kul att hålla lektion för en elev.

Ursäkta att jag är så bitter, ska tröstäta choklad nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0