Trötter, det är jag det!

Började skriva ett blogginlägg förut, men när det skulle publiceras hände någonting, så det varken publicerades eller sparades som utkast. Wierd. . .

Nu ska jag lägga mig i alla fall! Eller jag ska se ett avsnitt eller två av Bones, sedan ska jag lägga mig. Ska upp tidigt imorgon och har en lång dag framför mig. Jag var så pass smart idag att jag gjorde mig en bärsmoothie som jag ska ha med mig på bussen och dricka till frukost. Känner lite så att när jag ska upp så tidigt orkar jag inte äta med en gång och ofta missar jag det och blir inte hungrig förrän jag sitter på bussen in till stan. Så nu har jag fixat det!

Får väl se om jag hinner dra ett blogginlägg innan jag går imorgon, annars drar jag nog iväg ett sms-inlägg. :)

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0