Sushi

Har aldrig smakat på sushi, men är himla sugen. Har haft chansen att testa en gång, men bangade. Kommer dock inte ihåg varför. Men nu vill jag ha sushi i alla fall. Är Sjukt sugen på att testa det. Men eftersom det inte är någonting jag ätit innan så vet jag väldigt lite om det, eller jah... Ska nog prata ihop mig med någon och dra ut och käka det tillsammans. Jag känner lite så att antingen går man dit och kan ingenting båda två (eller hur många man nu är) eller så kan en så jag får lära mig.

Frågan är bara vem som hade viljat äta sushi tillsammans med mig. Många jag känner kan knappt äta tillagad fisk - hur ska det då gå med rå? Humm...

Någon som har några tips?

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag tror inte att Sushi är min grej..

2011-01-07 @ 20:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0