Sovtajm?

Efter förra blogginlägget skulle jag dra på en film och bara softa lite, men halvägs genom filmen sov jag typ. Stängde av för att sova. Tror ni jag då är trött? Självklart inte! Blev pigg som en... jag vet inte. Hehe, låg en stund men så bestämde jag mig för att göra någonting vettigt av tiden jag är vaken - plugga.

Jag skulle väl inte säga att det är så jag vill spendera mig nätter, men har man inte D hemma så finns det inte mycket annat att göra. Kanske får jag någonting gjort. Kanske inte. Men då har jag i alla fall försökt. Ska dessutom försöka få klart skiten imorgon. Vet dock inte hur det kommer att gå med tanke på att jag bara har en bok till den här kursen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0