Nu är jag mätt och glad

Kort efter förra blogginlägget fick jag höra att middagen var klar. Tajmat att det blev klart när jag var så hungrig. :P Dock var det lasange, och visst det är väl gott så, men jag är inte speciellt förtjust i köttfärs, så ja. Det säger ju sig själv. :P Haha!

Imorgon blir det tillbaka till skolan. Går mellan 10 och 12, så det är ju inte så farligt ändå. Men har bestämt mig att hoppa av. Har mejlat csn för att kolla hur det blir med studiebidraget. Hörde någon gång att man måste lämna tillbaka bidragen om man inte avslutar kursen. Måste man det kommer jag gå klart kursen men om inte så ska jag leta jobb och hoppa av. Känner nu efter den här VFU'n att det inte är någonting för mig. Vet inte vad jag annars ska göra, men lärare är inte min grej i alla fall. Får väl se vad som händer i framtiden. Jag menar - ångrar jag mig kan jag ju börja med det senare. Tror inte jag kommer göra det, men man vet aldrig.

Nu ska jag duscha, sedan ska jag ta det lugnt och se på Bones! ^^

Kommentarer
Postat av: Josefine

Fan vad tråkigt att du bestämt dig för att hoppa av. Men det är ju bättre att göra det nu än att utbilda sig och komma ut i arbetslivet och inse då att det inte är nåt man vill jobba med, och behöva plugga IGEN! Men hur har du tänkt gå tillväga med jobbsökandet?

2011-01-30 @ 19:02:35
Postat av: Josefine

En sak till! Det kanske är fel åldersgrupp du valt? Du kanske ska testa med yngre barn? Gå neråt successivt?

2011-01-30 @ 19:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0