Jisses, vilken runda!

Skulle som jag sa tidigare, träffa Emma idag. Promenera, fika och plugga (kanske utelämnade jag plugget förut?). Och promenera det gjorde vi! Från slottskogen till Hisingen. Det är en bra runda! Men vad trött man var när man kom hem till henne. Men när vi kom hem bjöds det på kycklinggryta och sedan muffins med kaffe. Inget mig emot! ^^

Jag är hemma hos henne fortfarande, men ska snart bege mig hemåt. Hon ska ut med en kompis och jag ska... hem. Kanske kan jag sova i natt när jag gått så mycket. Har jag tur får jag prata med min älskling på vägen hem eller när jag väl är hemma. Stackarn jobbar över idag igen. Visst är det bra, men han får inte jobba ihjäl sig!

Det är helt sinnessjukt hur fort man börjar sakna en person. Visst träffade jag honom en snabb i fredags, men hallå? Det känns som att det var evigheter sedan vi träffades. Saknar honom så!

Det är kanske inte det ni vill läsa om, hur mycket jag saknar min fästman, men det är det ni får nu. Får se om jag har någonting roligare att skriva om när jag kommit hem. Någon konstig/rolig person på bussen, eller kanske bara klagomål på vädret. ;) Men jag bjuder på en bild i alla fall. :)

Kanske ska man städa rummet när man kommer hem?

Kommentarer
Postat av: Nathalie @ Bloody Disgusting

Sett någon bra film på senaste som du kan tipsa om?

2011-01-05 @ 20:54:34
URL: http://bloodydisgusting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0