Hemma

Jag är verkligen helt slutkörd nu! Att man kan bli så trött av att umgås. Haha, fast promenaden gjorde nog sitt med. Det blev en tidigare buss idag, vilket no egentligen bara var bra. Den var 20 minuter försenad. Så istället för att vara i stan 13:15 som jag (typ) skulle, så var jag i stan 13:40. Bara liiiite skillnad. ;) Men jag fick köpt body lotion i alla fall. Blev med körsbärsdoft. Helt underbar! Kommer missbruka den, hahaha!

När jag sedan kom hem hämtade min älskade pappa mig vid bussen. Orkade verkligen inte gå mer plus att jag har fått ont i ryggen. Men det går nog över snart. :) När jag sedan väl var hemma fanns det äppleskiver. Vette fan om någon vet vad det är, men klotformade pankakor i alla fall. Jättegott! :) Och det skulle vara en bra efterrätt om man så vill. :)


Kommentarer
Postat av: Nathalie @ Bloody Disgusting

RED har jag sett, riktigt underhållande! Inga andra tips? Vad som helst! :)

2011-01-06 @ 01:36:24
URL: http://bloodydisgusting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0