Hemma, och det är nästan ljust!

Svar till Josefine: Ja, det var skönt men ovärt (förklaring kommer längre ner). Det får vi verkligen. Dock är det ingen brådska med von wright ;)
Vad otroligt skönt att det nu märks att vi är på väg mot ljusare tider! När jag satte mig här började det bli mörkt, men när jag fortfarande satt på bussen var det ju fortfarande ljust ute. Kan inte komma ihåg när det hände senast. Haha!

Men bara för att det är ljust nu så betyder det inte att jag inte är bitter idag. Vet inte vad jag gjort för att förtjäna det, men någon måste tycka riktigt illa om mig. Visst det är en jättemysig skola vi är på på VFUn, men det räcker tyvärr inte. Vi måste ju ha undervisning i ämnet svenska med! Under den här perioden ska vi kolla hur svensämnet hanteras på skolan och sedan skriva en rapport på det. Visst låter det bra?! Men för att veta hur svenskan fungerar måste man ju också ha svenska. Eller är det bara jag som är dum? Igår satt vi på företagsekonomilektioner för att vår handledare inte var där (jättesnällt attvi fick vara med). Idag skulle det vara en lektione... Men inte en enda elev kom. Imorgon har de någonting de kallar arbetspass, och då får eleverna typ jobba med det de behöver... På fredag är det temadag. Ser ni någon svenskaundervisning i den här planeringen? Fattar inte hur vi ska kunna göra uppgiften. Hum... Ska mejla hon som ska ta hand om den strax, men hur ska vi lösa detta? :S

Innan jag skickar några mejl ska jag äta, är dödshungrig! :O

Kommentarer
Postat av: Josefine

Kontakta din VFU-samordnare igen!

2011-01-26 @ 18:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0