Haha, fail!

VFU idag då. Det gick bra och var en jättemysig skola och så men, när vi kom dit får viv eta att vår handledare är i Kungsbacka! Wtf liksom? Haha, dessutom var hon så pass ny på skolan att hon bara jobbat där en vecka. Strongt att ta emot lärarstudenter då! Men vi blev väl mottagna, eleverna verkar jättetrevliga (mycket trevligare än vad jag var på gymnasiet) och hon vi gick med idag var också jättetrevlig. Så det ska bli kul att vara på denna skola.

Har fått mitt paket från Nelly idag med. Wiiie! Har inte öppnat och testat än, men ska göra det strax. Tihihi, gick mycket fortare än jag trodde. Inget mig emot dock! Om ett par timmar ska jag bort till Fiia och träffa henne en stund. Var änna längesedan nu. Svårt att hinna med vänner under tiden man har skola och är sjuk. Men man får ge det den tid som kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0