Bones istället för plugg

Svar till Thomas: Vad handlade den drömmen om? :P
Svar till Josefine: Haha, var helt förvirrad när jag vaknade. Men ja, sömnen har blivit bättre. Men den är långt ifrån bra än. Somnade vid 4 inatt.
Skulle ha försökt pluggat lite idag, men för ett tag sedan gav jag upp. Jag orkade inte ens börja. Så jag lät bli. Började titta på Bones istället. Känns myket bättre! Pappa har köpt en ny dator som vi har till TV:en, så nu kan vi på ett mycket bättre sätt kolla på film, lyssna på musik och kolla på serier i vardagsrummet på en stor bild! :D

Kommentarer
Postat av: Thomas

ja du att allt va gjort av gräddfil och att jag åkte i en backe och så va alla jag kände med och så kom det tjuvar som tog alla saker även dom va gjorda av gräddfil haha

2011-01-29 @ 18:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0