30-01-11, S Ö N D A G

Ge mig mat! Och ge mig någonting att göra! Haha! Är döhungrig och har typ jättetråkigt. :P Hade en ängel här hemma igår och inatt som tog hand om mig, men han åkte vidare in till stan för ungefär en timme sedan. Får väl se om han dyker upp igen eller om han åker hem. Saknar dig redan mitt hjärta! <3

Har snart varit tillsammans med D i ett år. Hjälp, ett helt år har det gått sedan vi blev tillsammans! Jesus! Och imorgon är det ett år sedan vi tog upp kontakten igen efter alla de årena av tystnad. Helt otroligt underbart! Han har sagt att han har någonting planerat för ettårsdagen, men jag har ingen aning om vad. Jag vet vad jag ska ge oss (mest till honom men lite är till mig) och jag vet vad jag kanske ska ha på mig. But that's it! Hehe. Längtar i alla fall som bara den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0