29-01-11, L Ö R D A G

Vad skönt det var att få sova ut! Men vilken dröm jag hade! Haha!

Jag, D och Lillebror skulle åka till Västervik. Vi skulle få skjuts av en lastbilschaufför som skulle leverera mina och D's förlovningsringar (vi var hemma i Göteborg). Han kör som en galning, och jag ber honom sluta med det för att jag tycker det är obehagligt. Plötsligt blir lastbilden en tvättsvamp (men alla är fortfarande i den) som jag sitter på och ska bestämma vägen. Vi var ute på något bergigt ställe, men till slut ser jag lite ljus och så. Min första tanke var att det var Västervik. Men då var jag helt ensam. Träffar en tjej som har någon form av rallybilddräkt på sig och kör lådbil santidigt som hon pratar i telefon.

"Vänta lite, gå in i mitt fanhus (hon menade inte svordomen fan, utan idolfanet) så pratar vi strax" sa hon till mig.

Jag gick in och väntade. Efter en stunde frågade jag henne om detta var Västervik. Hon var väldigt snabb på att säga att det inte var det så när jag frågade vart det låg i förhållande till den här staden skickade hon upp mig till hennes föräldrar. Från hennes pappa fick jag veta att det var längre till Västervik än vad det var till Alingsås där ifrån. Vilket inte bådar gott. När jag var på väg ut säger hennes mamma att jag ska "slå en pling" när jag kommer fram eller om jag går ännu mer vilse. Men när jag skulle få hennes nummer ville alla ha mitt nummer (huset var fullt med folk) och ge sitt. Problemet med deras telefoner var dock att dom funkade inte om dom inte riktades mot en micro.

Sedan vaknade jag... Wierd!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hahahaha! Härlig dröm! :DD Lät spännande. Är det bättre med dina sovproblem nu?

2011-01-29 @ 12:50:32
Postat av: Thomas

haha knäppt nästan som min gräddfils dröm :_D

2011-01-29 @ 12:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0