28-01-11, F R E D A G

Änligen är det fredag! Äntligen är snart januari slut! Äntligen är det sista dagen på VFU'n! Fan vad gött säger jag bara! Men jag mår inte alls bra, så vi får väl se hur länge jag stannar på VFU'n. Jag orkar egentligen inte, men jag måste. Vill egentligen inte, men jag måste. Haha! Stackars mig som bara har massa måsten -not.

Ska klä mig alldeles strax. Hade så gärna bara dragit på mig ett pas mjukisbyxor och en stor tröja, men det går inte. Hur skulle man själv reagera om en lärare kom så - jag skulle i alla fall inte ta den läraren seriöst. Jag längtar redan hem till sängen. Eller till soffan hos D. Men, man kan inte få allt här i världen.

Idag ska jag ta en senare buss i alla fall, så ska jag ta en buss som tar 16 minuter från brunnsparken istället för en vagn som tar 25 minuter från drottningtorget. Så det blir bra i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0