27-01-11, T O R S D A G

Hur tusan ska jag klara mig idag? Fryser ihjäl mig redan och inne på rummet är det 21 grader. Kommer dö när jag går ut där det just nu är -15. Ogilla! Inte nog med att det är kallt - jag sov dessutom något så underbat skönt förut, men det tog ju tyvärr slut för 20 minuter sedan. Drömde att jag och D var i ett varmt land, på en vit strand med alldeles blått vatten. Ge mig värme!

Ska alldeles strax bege mig - fördelen med att börja tidigt är att man inte behöver ta lika tidiga bussar jämfört med när man börjar. Visst - nu tar jag en buss som går en och en halvtimme innan jag börjar, men hade det varit vid 12-tiden hade jag fått ta en och en trekvart innan. Dessa ynka 15 minuter är viktiga. Tänk vad mycket mer man kan sova. ;) Men jag ska försöka sova på bussen sedan i alla fall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0