26-01-11, O N S D A G

Usch, jag ville verkligen inte upp nu. Hade en så otroligt mysig dröm om D. Saknar honom så in i Norden! Men jah, man kan inte ha och få allt här i världen. Förhoppningsvis får jag träffa honom snart igen.

Idag börjar vi inte förrän 13:00, eller jah, det är då eleverna börjar droppa in så jag ska vara där runt 12:30. vilket gör att jag måste ta 11:16 bussen för att vara där i tid. Känns lite segt att behöva åka mer än en timme innan jag bröjar, men så är det när bussarna inte är pålitliga och slutat gå hel och halv så som de gjorde innan.

När jag kommer hem sen ska jag hjälpa mamma att klippa sig och färga håret. Ska bli kul, har inte klippt någon tidigare så det blir första gången nu. Det kommer nog inte bli så svårt egentligen, men ändå. Hehe

Kommentarer
Postat av: josefine

Herregud vad skönt att börja klockan ett :-) vi får ses nån dag! Speciellt så att du kan få tillbaka din von wright. :-)

2011-01-26 @ 10:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0