25-01-11, T I S D A G

Första dagen på VFU, första dagen på en ny skola. Det ska faktiskt bli roligt! Och det känns som att den skolan inte har massa fossiler, så kanske får jag en ung och glad LLUare. Vi får verkligen hoppas! Jag menar - då kanske jag kommer underfund med hur jag vill göra med lärarutbildningen. HoppasHoppasHoppas!

Min planering för den hr morgonen var inte alls så bra som jag trodde när jag gick upp i morse. Ska gå om 15 minuter, men vaknade för en halvtimme sedan. Då hinner jag inte äta frukost och göra mig i ordning, utan bara det ena av alternativen. Tur för mig så är jag inte hungrig. Tar väl kanske en kaffe när jag kommer till stan om jag hinner. Annars blir det inte mat förrän lunch. Ska nog skära upp en apelsin att ha med!

En bild jag satt med i 2:an när jag fortfarande hade digitalt skapande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0