20-01-11, T O R S D A G

Inatt har jag fått sova. Oj, oj, oj vad jag stensomnade inatt! Visserligen var det vid 12 jag somnade. Men jag har i alla fall fått 10 timmars sömn inatt. Fan vad skönt! Behöver sova mycket nu (så mycket jag bara kan) för jag känner att jag fortfarande har förkylningen och influensan i mig. Blir anfådd av att gå från centralen till drottningtorget (det är typ ingen sträcka alls) och har typ ont i hela kroppen. Det gör till och med ont i korsryggen när jag hostar. Hum...

Just nu sitter jag på terminens första föreläsning. Som det ser ut nu så kommer det handla om dialekter. Vilket inte är mig någonting emot alls!

Har inte skrivit om det här tror jag, men jag är inte alls säker på detta med lärare längre. Och har bestämt att jag ska ge det den här terminen. Är jag lika osäker till sommaren så ska jag hoppa av och i så fall ta det senare om jag vill det senare. Så ja... vi får se vad det blir av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0