19-01-11, O N S D A G (nattbabbel)

Nu har det verklgien varit en sömnlös natt. Har inte sovit en blund och nu ska jag upp om 2,5 h, så jag hoppar sömnen idag. Får se det från den ljusa sidan - nu kan jag äta en ordentlig frukost utan att behöva stressa! :) Sova får jag göra ikväll om jag har tur. Lär ju vara helt utslagen hoppas jag!

Duschat har jag fått gjort med, så nu kan håret lufttorka och det behöver itne frysa när jag sedan går till bussen. Hade jag varit mer av en morgonmänniska så hade jag med gått upp en timme tidigare för att duscha på morgonen, men vem fan orkar det egentligen? :P hahah! Jag sover hellre den timmen (om jag somnat då) till och duschar kvällen innan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0