18-01-11, T I S D A G

Jisses, nu var det ett bra tag sedan jag skrev. Har både varit sjuk och inte haft tillgång till internet plus att jag har haft annat för mig. Men nu är jag hemma och nästan frisk så det kommet nog bli bättring på bloggfronten. :)

Idag var det terminens sista dag, kursens avslutning och jah... "Avslutningen" var väl inte så jätterolig, men hade egentligen inte förväntat mig så mycket. Ska kolla igenom schemat och litteraturlistan inför nästa kurs ordentligt så jag har lite koll på vad som händer och sker. Dessutom ska jag kolla lite på blocket efter böcker. är det någon av er som läst LSV110, Svenska för blivande lärare, Grundkurs? I så fall kan ni väl hojta om ni har några böcker från listan. :) Massa, massa öcker jag ska ha. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0