08-01-11, L Ö R D A G

Kan man vara tröttare eller vad?! Känns som att jag inte sovit någonting på månader. nej vänta lite.. det har jag ju faktiskt inte gjort! haha! Eller väldigt lite i alla fall. Idag ska det bli plugg för hela slanten. Måste bli klar! Men innan dess har ajg party med mig själv och tillsammans med Evan McGregor och Nicole kidman i Moulin Rouge! Helt underbar film om ni frågar mig! Har lagt in den på ett usb så jag kan se på den hemma hos farmor och farfar idag, mellan pluggandet då! :)





Kommentarer
Postat av: ameena - skånes största blogg

fin blogg du har hjärtat <3 titta gärna in på min och säg vad du tycker :)

2011-01-08 @ 12:22:34
URL: http://ameeena.blogg.se/
Postat av: fiia

va du inte sjuk? :o

2011-01-08 @ 12:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0